- Címlap
- Társadalom
- Világhír
- Életmód
- Kultúra
- Tudomány
- Sport
- Egyház
- Beszállhatok?
- Blogok
- Fórum
- Dossziék
- Film
- Videók
- Játék
- RSS
Mai morzsa
|
Életmód
2011-03-23 21:12:00 Kutatások igazolják: igazából nem is tudják, mit akar a fogyasztóVaktában lövöldöznek a neten a szolgáltatókA magyar internetezők több mint hattizede gondolja úgy, hogy túl sok érdektelen reklámajánlatot kap azoktól a cégektől, melyekkel kapcsolatban áll – derül ki a SugarCRM országos kutatásábólA hazai internet-felhasználók közel kétharmadának véleménye szerint a távközlési cégek, webáruházak, közmű- és más szolgáltatók reklámajánlatai között túl sok az érdektelen, a fogyasztónak semmitmondó „levélszemét” – állítja a SugarCRM ügyfélkapcsolat-menedzsment rendszer hazai képviseletét ellátó Infotéka megbízásából készített felmérés. A magyar internet-felhasználók 58 százaléka emellett úgy gondolja, hogy a szolgáltatók nem becsülik meg eléggé régi ügyfeleiket.
|
Hírsor
A hét java
|
|